בתחילת לימודי התואר שאלתי את עצמי, ואמיצים ממני שאלו את המרצים: מה אנו לומדים? מהו, בעצם, ההבדל בין הקורסים שאנו לומדים? הקישוריות בין הקורסים לא הייתה שקופה. התמונה הכללית הייתה מטושטשת.
כעת, באמצע הדרך, אני מתחילה להבין את הגיון שבתוכנית הלימודים, את מבנה החומר הנלמד: התחלנו "ברזולוציה נמוכה", בהכרות מרחוק עם הנושאים: תקשוב, כלי web2, חינוך בעידן הפוסט מודרני. עם התקדמות בלמודים "הרזולוציה" בתחום הנלמד עולה. בסמסטר ב' בנינו אינטראקציה ממוחשבת, בנינו יחידת לימוד מתוקשבת, הערכנו אתרים לימודיים וכלים תקשורתיים. בסמסטר ג' נעבוד בפלטפורמת ויקי, נעריך אתרים לימודיים, נבנה אתר לימודי, נבנה יחידת לימוד מתוקשבת.
לאור התהליכים שאני עוברת אני מתחילה לראות את הכל הפרטים בתמונה, שנראתה כל כך מטושטשת בהתחלה. אני אוהבת את אופי הלמידה – תיאוריה בצד פרקטיקה. לא בהרבה תחומים זה אפשרי.
למזלי התחום שבחרתי ללמוד משתנה ומתחדש במהירות רבה – התמונה לא נשארת סטטית, כדי "להיות בעניינים" אצטרך ללמוד כל הזמן.
כעת, באמצע הדרך, אני מתחילה להבין את הגיון שבתוכנית הלימודים, את מבנה החומר הנלמד: התחלנו "ברזולוציה נמוכה", בהכרות מרחוק עם הנושאים: תקשוב, כלי web2, חינוך בעידן הפוסט מודרני. עם התקדמות בלמודים "הרזולוציה" בתחום הנלמד עולה. בסמסטר ב' בנינו אינטראקציה ממוחשבת, בנינו יחידת לימוד מתוקשבת, הערכנו אתרים לימודיים וכלים תקשורתיים. בסמסטר ג' נעבוד בפלטפורמת ויקי, נעריך אתרים לימודיים, נבנה אתר לימודי, נבנה יחידת לימוד מתוקשבת.
לאור התהליכים שאני עוברת אני מתחילה לראות את הכל הפרטים בתמונה, שנראתה כל כך מטושטשת בהתחלה. אני אוהבת את אופי הלמידה – תיאוריה בצד פרקטיקה. לא בהרבה תחומים זה אפשרי.
למזלי התחום שבחרתי ללמוד משתנה ומתחדש במהירות רבה – התמונה לא נשארת סטטית, כדי "להיות בעניינים" אצטרך ללמוד כל הזמן.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה