אתמול בקורס "הערכת טכנולוגיות ידע" הציגה ד"ר גילה קורץ את המתווה להערכת שלב א'-הערכה מעצבת של הפורטפוליו (בלוג חינוכי). אחד מהמדדים להערכת מידת המעורבות של הסטודנט היא תדירות כתיבת הפוסטים ועדכונם. ההמלצה במתווה: כתיבת פוסט אחד בשבוע, לפחות. אני מסכימה לגמרי עם המדד ומבינה את חשיבותו.
אבל...
בדיון שהתקיים בכיתה הצגתי את בעייתי - דחיית הפרסום של הפוסטים שאני כותבת בגלל העדר זמן לליטוש הטקסט הכתוב. לדעת ד"ר גילה קורץ כתיבה בתדירות קבועה אותנטית ואפשרית. תמיד ניתן לערוך ולעדכן את הפוסט, תמיד ניתן לגנוז אותו.
נזכרתי בהגדרה של ד"ר נילי מור לבלוג: בלוג הוא אתר בית עם דופק (כנס צ'ייס 2009).
ובהקשר זה, מיותר להגיד כי דופק חלש או מהיר מידי הם סימנים לבעיה! הגדרה זו מבליטה את היתרון הגדול של בלוג – מידע, ספורים ומחשבות עדכניים!
אני מתכוונת להפנים את השיעור ולעמוד בתדירות המצופה.
אבל...
בדיון שהתקיים בכיתה הצגתי את בעייתי - דחיית הפרסום של הפוסטים שאני כותבת בגלל העדר זמן לליטוש הטקסט הכתוב. לדעת ד"ר גילה קורץ כתיבה בתדירות קבועה אותנטית ואפשרית. תמיד ניתן לערוך ולעדכן את הפוסט, תמיד ניתן לגנוז אותו.
נזכרתי בהגדרה של ד"ר נילי מור לבלוג: בלוג הוא אתר בית עם דופק (כנס צ'ייס 2009).
ובהקשר זה, מיותר להגיד כי דופק חלש או מהיר מידי הם סימנים לבעיה! הגדרה זו מבליטה את היתרון הגדול של בלוג – מידע, ספורים ומחשבות עדכניים!
אני מתכוונת להפנים את השיעור ולעמוד בתדירות המצופה.
הי רינה,
השבמחקהאבתי את האמירה של ד"ר נילי מור.
הרי אחת ההגדרות של בלוג- יומן רשת אישי.
לדעתי,כמו בכתיבת יומן אישי רגיל כדאי לשמור בו על הרצף ועל ה"דופק" על מנת שהדברים יהיו אקטואליים ורלוונטיים גם לכותב וגם לקורא.