יום חמישי, 31 בדצמבר 2009

יחידת לימוד מתוקשבת (3). ניתוח,תכנון והערכה.

לאחר שבחרנו בנושא לעבודה – סדרה הנדסית, שקלנו לשנות אותו לנושא חדש שהוכנס לאחרונה לתוכנית היבחנות החדשה במתמטיקה – פתרון בעיות גיאומטריות באמצעות טריגונומטריה וגיאומטריה אנליטית. בעקבות הערכה מחדש ודיון ממושך והגענו למסקנה:
§ אין יתרון בהצגת הנושא החדש באופן מתוקשב-ממוחשב.
§ החומר בנושא החדש דל ביותר.
לאור שתי הבחנות אלה חזרנו לנושא המקורי. יתכן ונבהלנו קצת מהצורך בהתמודדות הכפולה – גם עם בנית התוכן וגם עם בנית הגרסה המתוקשבת שלו. מה שהכניע אותנו לחזור לנושא המקורי הוא שהנושא חדש "לא מספיק פוטוגני" לתקשוב.
בתום שלב הניתוח כתבנו מסמך איפיון, ובתום שלב התכנון בנינו תרשים זרימה.

תגובה 1:

  1. הי רינה,
    שמחתי לדעת ולהבין טוב יותר את הדברים שאת עוסקת בהם.
    למדתי על המודל ADDIE ושמרתי לעצמי את הקישור (אולי אצטרך פעם).המודל נראה לי מאוד נכון והגיוני לפיתוח כל יחידת לימוד אפילו אם היא לא מתוקשבת, מה דעתך?
    אינה

    השבמחק