לפני מספר שבועות, בשעה טובה ומוצלחת אני הבנתי במה יעסוק הסמינר שלי: בתיאור וניתוח תהליך הפיכתי למורה מתוקשבת. כמובן שד"ר גילה קורץ עזרה לי להחליט במה להתמקד, כי תוכניות שלי היו כתוכניותיו של נפוליון לפני הפלישה לרוסיה. גם לפני שבחרתי בנושא זה, חשבתי לשלב בהוראה שלי תקשוב ולמידה מרחוק ולמדוד את הידע של התלמידים בעקבות סוג חדש של למידה. אבל גילה האירה לי שיותר מעניין לחקור את התהליך שעובר המורה בהפיכתו למורה משלב הוראה מתוקשבת. הרעיון מצא חן בעיני וגם זה מאוד מתאים לי.
אז, מבחינת שלבי ההתקדמות אני ב"חודש הראשון": בחרתי נושא, הצבתי שאלות, בחרתי חלק מהמקורות לסקירת ספרות. תיכנתי והתחלתי לבצע את הפעילות המתוקשבת עם התלמידים.
התחושה היא טובה – אני מתחילה ליישם את מה שלמדתי.
בפוסטים הבאים אציג חלק מהכלים ברשת בהם אני משתמשת בהוראה שלי.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה