יום ראשון, 14 בפברואר 2010

הסמינר (2) – סופר Moodle

משום שסמינר שלי הוא מחקר פעולה, אני עסוקה בשלב זה ב"פעולה": בחרתי בכלי המאפשר לי לממש את תוכניותי. אחרי חיפושים והתלבטויות קשות בחרתי בפלטפורמה מצוינת עבור הצרכים שלי - Moodle.
Moodle היא פלטפורמה חינמית, נוחה מאוד עבור המורה. מוודל מאפשרת הכל: ניהול ידע, ניהול תלמידים, פורומים, הודעות אישיות, סקרים, בחנים. ולא פחות חשוב: המערכת יודעת לעקוב אחרי פעילותם של תלמידים.
אמנם Moodle שונה ממערכת HighLearn שבה בניתי את הקורס המתוקשב בסמסטר השני, אבל הניסיון והתובנות שרכשתי שם עזרו לי להרגיש מאוד בנוח עם מוודל מיד בהתחלה. וחוץ מזה, המערכת באמת ידידותית.
בדלישוס אספתי כמה קישורים מועילים.
למי שעוד לא גילה את הכלי: צפו בסרטון, 2 דקות 47 שניות.


תגובה 1:

  1. הי רינה,
    למדתי דבר חדש,
    כשתנסי את הכלי- תספרי על החוויות
    תודה
    אינה

    השבמחק