במסגרת הקורס "שילוב הדמיות ומשחקים לימודיים" פיתחנו משחק קלפים בנושא מתמטי.
תהליך בנית משחק הקלפים היה מעניין ושונה מתהליך בנית משחק מתוקשב. היתרון שבמשחק קלפים עבורי שהתוצר מוכן לשימוש מידי לעומתו משחק מתוקשב, שבניתי בסמסטר השני. המתוקשב נשאר על הנייר ומחכה להפקה.
הבאתי את הקלפים לכיתה וחילקתי את החפיסות לתלמידים. עשיתי קצת "יחסי ציבור" לפני הפעילות הלימודית, אך לא פיתחתי ציפיות. להפתעתי הרבה, תגובות התלמידים היו חיוביות מאוד: הם שיחקו ברצינות, בהתלהבות, עזרו אחד לשני ואפילו... לא שמעו את הצלצול להפסקה! מה עוד יכול המורה לרצות?
התרשמו בעצמכם.
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אולי אם היית המורה שלי הייתי גם מצליחה לעשות את החישובים הנדרשים במשחק.
השבמחקכל הכבוד!
עמית,
השבמחקזה רק נראה מסובך...
וחוץ מזה, זה הדדי-אני הייתי שמחה ללמוד איתך הסטוריה.
רינה
גם אני נהניתי מאוד במשחק רעיון מצויין כי בתיכון מעט מאוד משתמשים במשחקים למטרה למודית
השבמחקתודה והמון הצלחה מכל לבי יקרתי
דלאל, את צודקת - בתיכון באמת אין זמן ואין לגיטימציה למשחקים. זה פיספוס, כי דרך המשחק התלמידים לומדים בכיף.
השבמחקתודה רבה לך!
רינה
משחק קלפים מתמטי?
השבמחק