יום שבת, 14 בנובמבר 2009

יחידת לימוד מתוקשבת (1)


בפוסט הקודם השווצתי שאני מעורבת בפרויקט חדש: בנית יחידת לימוד מתוקשבת במתמטיקה.
מדווחת על התקדמות: בחרנו בנושא ליחידת הלימוד - סדרה הנדסית לתלמידי 4-5 יחידות. כתבנו מסמך, שמובילי הפרויקט קראו לו "מסמך אפיון", אבל אני ממרומי הניסיון שרכשתי , מבינה שזהו בעצם רק "מסמך הכוונות" (הטובות, אני מקווה). עד מסמך האפיון הדרך ארוכה עוד...
למתמטיקאים שביניכם: הנושא שבחרנו חשוב כשלעצמו, אך גם מהווה בסיס לנושאי המשך- פונקציה מערכית, אינדוקציה מתמטית ובעיות גידול ודעיכה. לסדרה הנדסית יש ייצוגים שונים: מילוליים, גראפיים ואנליטיים. ריבוי הייצוגים מתאים מאוד להוראה ממוחשבת ומתוקשבת. התכנים יתורגמו לשפה דיגיטלית. כמו במתמטיקה, היחידה חייבת להיות ליניארית והיררכית, אך גם מקושרת ומרחבית כמו שחייבת להיות יחידה מתוקשבת. אני סקרנית לדעת כיצד נצליח להגיע לאיזון הנכון בין ליניאריות למרחביות.
מורי הדרך בנושא יחידות לימוד מתוקשבות ועצמי למידה:
http://avrumrotem.com/avrum-S/LO_pedagog/index.htm
http://www.amalnet.k12.il/sites/hadshanut/articles/had00166.asp?title=םירבחמ%20חתפמ
ההמשך יבוא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה